شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
علی تقی‌زاده

حوزه/ رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور اعلام کرد: طرح «زندگی با آیه‌ها» زمینه‌ساز ارتباط بیشتر افراد جامعه با آیات قرآن کریم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سنندج، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، در جشنواره «زندگی با آیه‌ها» که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» همزمان با ماه مبارک رمضان در کشور به اجرا درآمد و در این طرح شرکت‌کنندگان با فرازهایی از قرآن کریم آشنا شدند.

وی افزود: در ایام رمضان ۳۰ آیه موضوعی از قرآن کریم اولویت اجرای طرح قرار گرفت و استمرار آن می‌تواند منجر به آشنایی بیشتر افراد جامعه با آیات انسان‌ساز کلام الهی شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطر نشان کرد: طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» زمینه ساز ارتباط بیشتر افراد جامعه با قرآن کریم شد و در ایام تابستان نیز در طرح غنی سازی اوقات فراغت استمرار یافت.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور تصریح کرد: با استمرار این طرح قرآنی در ایام تابستان مخاطبان با ۱۵۰ آیه کاربردی قرآن کریم آشنا شدند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: توجه به نظام اندیشه افراد، جهان‌بینی، اعتقادات و ایمان در انتخاب آیات قرآنی ملاک قرار گرفت و در ادامه نیز آیاتی مربوط با موضوع سبک زندگی اسلامی که به زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها اشاره داشت، لحاظ شد.

وی اذعان کرد: تولید محتواهای قرآنی برای اثرگذاری بیشتر این طرح قرآنی لازم است و باید شاهد بازخوردهای بیشتری از این طرح قرآنی در جامعه باشیم.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین طرح‌های قرآنی زمینه الس و الفت بیش از پیش افراد جامعه با قرآن کریم مهیا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha